Την τάση που υπάρχει στο εξωτερικό όπου οι χρήστες «σερφάρουν» στο Διαδίκτυο την ώρα που παρακολουθούν τηλεόραση δείχνουν να ακολουθούν και οι Έλληνες. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από την πανευρωπαϊκή έρευνα κατανάλωσης μέσων Mediascope Europe, που διεξήγαγε το IAB Europe σε 28 ευρωπαϊκές αγορές.
Συγκεκριμένα, το 46% των Ελλήνων δηλώνουν πως είναι πολύ πιθανό ενώ παρακολουθούν τηλεόραση να χρησιμοποιούν παράλληλα το Internet, και μάλιστα είναι online κατά μέσο όρο για το 37% του χρόνου που παρακολουθούν τηλεόραση. Το ποσοστό αυτό είναι πολύ κοντά στο ευρωπαϊκό αντίστοιχο ποσοστό (48%), ενώ ταυτόχρονα σε τηλεόραση και Διαδίκτυο είναι πιο πιθανό να είναι οι γυναίκες (58%) και οι νεαρές ηλικίες 16-34 ετών (50%).
Το 29% των Ελλήνων που ακολουθούν αυτή την τάση δηλώνει πως είναι πολύ/αρκετά πιθανό το πρόγραμμα που παρακολουθούν και η online δραστηριότητά τους να σχετίζονται, ποσοστό που ανεβαίνει στο εντυπωσιακό 48% στις ηλικίες 25-34 ετών. Αντίστοιχα, το 17% των multi-taskers δηλώνουν πως είναι πιθανό, ενώ παρακολουθούν διαφημίσεις στην τηλεόραση, να αναζητούν περισσότερες λεπτομέρειες για αυτές και τα προϊόντα που προβάλλονται παράλληλα online. Το ποσοστό ανεβαίνει στο 34% στις ηλικίες 25-34 ετών.
Σχόλια