Σε μεγαλύτερο βαθμό απ' όσο νομίζουμε φαίνεται πως έχει επηρεάσει τη ζωή των Ελλήνων και τη σχέση τους με τα brands το Διαδίκτυο, σύμφωνα, τουλάχιστον, με όσα αναφέρει η πανευρωπαϊκή έρευνα Mediascope Europe, η οποία διεξήχθη για πρώτη φορά φέτος και στη χώρα μας από το IAB Europe και το IAB Hellas.
Συγκεκριμένα, ένα 83% των χρηστών δηλώνει πως το Internet τους βοηθά να διαχειριστούν γενικότερα τη ζωή τους καλύτερα, με το 26% να τους βοηθά να διαχειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους. Παράλληλα, το 62% δηλώνει πως το Internet τους βοηθά να επιλέγουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες, και ειδικότερα πακέτα διακοπών και ταξίδια, ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές και κινητά/gadgets.
Το 33% των χρηστών επισκέπτεται συχνά τα sites των αγαπημένων τους brands, το 27% δηλώνει πως είναι πιθανότερο να αγοράσει προϊόν από brand που ακολουθεί online. Το 51% των χρηστών είναι θετικό στο να μάθει περισσότερα σχετικά με προϊόντα που διαφημίζονται online, ενώ το 46% δηλώνει πως ο τρόπος με τον οποίο διαφημίζεται ενα brand στο Internet επηρρεάζει την άποψή τους για το brand.
Σχόλια