Η Ατζέντα του Interactive Marketing Conference 2009, που θα γίνει στις 3/12/2009 στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής Λεωφ. Συγγρού 103-105:
AGENDA
08:30-09:00 Προσέλευση - Καφές
09:00-09:15 Χαιρετισμός Χρυσού Χορηγού
09:15-09:30 Opening Statement Προέδρου IAB Hellas
Session 1: BRANDED CONTENT
09:30-10:10 “Content Unleashed”, Norm Johnston, Global Digital Leader, Mindshare
10:10-10:50 “Enhancing Equity through Branded Content”, Prof. Bill Carney, CEO, Vox360
10:50-11:00 Q&A
11:00-11:30 Coffee break
Session 2: MOBILE ADVERTISING
11:30-11:55 “What will drive mobile marketing to be the dominant channel in the next 10 years?”, Paul Berney, MD Europe, Mobile Marketing Association
11:55-12:20 “European trends in European mobile market”, Alistair Hill, Analyst and Mobile Products Europe, comScore
12:20-12:30 Q&A
12:30-13:30 Lunch break
13:30-14:30 Showcases
Session 3: RESEARCH
14:30-14:45 “The way from analog to digital”, Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Focus Bari
14:45-15:00 “Advertising & effectiveness”, Andrew Felbert, Commercial Development Manager, EMEA - Nielsen Online
Session 4: SOCIAL MEDIA
15:00-15:25 “The whole world in your hands - Building believable brands through social media”, Chris Clarke, Chief Creative Officer, LBi
15:25-15:30 Q&A
15:30-16:30 Panel Discussion, συντονιστής Δημήτρης Μαλλάς, Δημοσιογράφος ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Περισσότερα στοιχεία, αλλά και όποιες προσθήκες μπορείτε να δείτε στο IMC 2009 web site.
Σχόλια