Η χρήση των smartphones φαίνεται ότι δεν περιορίζεται πλέον μόνο στο “σερφάρισμα” στο Web, στο Facebook και στο Twitter, αλλά φθάνει μέχρι και στην πραγματοποίηση αγορών προϊόντων ή υπηρεσιών. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας MobiLens της εταιρείας comScore, η οποία πραγματοποιείται στις 5 μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης (Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Ιταλία).
Η έρευνα έδειξε ότι τον Μάιο του 2012, το 16,6% των χρηστών smartphone στις 5 μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, επισκέφτηκε online ιστοσελίδες λιανικής πώλησης ή χρησιμοποίησε αντίστοιχες εφαρμογές. Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο κατά 4,6 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τον Μάιο του 2011, και οι επισκέψεις αφορούν sites όπως είναι το Amazon ή το eBay.
Το ενδιαφέρον είναι, όμως, ότι το 12,4% των χρηστών smartphones (δηλαδή 1 στους 8 περίπου) έκανε και μία αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας από τη συσκευή του. Ουσιαστικά, από τα 19,5 εκατ. χρήστες smartphones που επισκέφτηκαν ένα online site λιανικής, το 75% έκανε και τουλάχιστον μία συναλλαγή!
Αξεσουάρ και βιβλία ήταν οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες, ενώ υπήρξαν και χρήστες που απέκτησαν καταναλωτικά ηλεκτρονικά, εισιτήρια και είδη προσωπικής υγιεινής. Η έκπληξη ίσως να ήταν πως τα εισιτήρια δεν ήταν το πιο δημοφιλές αντικείμενο αγοράς.
Σχόλια