Αύξηση 18% μέσα σε ένα χρόνο παρουσίασε το φαινόμενο της χρήσης social media από τους θεατές, ενώ παρακολουθούν τηλεόραση, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Ericsson ConsumerLab. Πλέον περισσότεροι από 6 στους 10 υιοθετούν αυτοί τη συμπεριφορά, με τις γυναίκες να υπερέχουν και να αγγίζουν σε ποσοστό το 66%, ενώ οι άνδρες φθάνουν το 58%. Μάλιστα, το 25% των καταναλωτών χρησιμοποιεί τα social media για να συζητήσει αυτό που παρακολουθεί κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Όπως αναφέρει η έρευνα του Ericsson ConsumerLab, το 67% των καταναλωτών χρησιμοποιεί smartphones, tablets ή φορητούς υπολογιστές για τη θέαση βίντεο και τηλεόρασης, ενώ το 60% των καταναλωτών δηλώνει ότι χρησιμοποιεί on-demand υπηρεσίες σε εβδομαδιαία βάση. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο, που δείχνει την αξία της κινητής ευρυζωνικότητας είναι ότι το 50% του χρόνου που δαπανάται βλέποντας τηλεόραση και βίντεο στο smartphone, πραγματοποιείται εκτός σπιτιού, άρα –κατά κύριο λόγο- μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
Η συνεχής μεταβολή της συμπεριοφοράς στον τρόπο που παρακολουθούμε όμως τηλεόραση δεν φαίνεται ότι συνοδεύεται απαραίτητα από τη διάθεσή μας να μειώσουμε το κόστος, καθώς μόνο το 7% των καταναλωτών δηλώνει ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να μειώσει τη συνδρομητική τηλεόραση στο μέλλον. Στην πραγματικότητα, αντί να ο καταναλωτής να αναζητά μείωση κόστους, είναι πρόθυμος να πληρώσει περισσότερα για βελτιωμένη εμπειρία: το 41% των καταναλωτών θα πλήρωνε για περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο σε HD.
* Τα στοιχεία της έκθεσης του Ericsson ConsumerLab συλλέγονται σε Βραζιλία, Χιλή, Κίνα, Γερμανία, Ιταλία, Μεξικό, Νότια Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ταϊβάν, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Σε όλες τις χώρες, πραγματοποιήθηκαν 14 ποιοτικές και 12.000 ποσοτικές online συνεντεύξεις αντιπροσωπεύοντας πάνω από 460 εκατομμύρια καταναλωτές.
Σχόλια