Από ψεύτικες έως και στημένες θα είναι οι βαθμολογίες και τα reviews στα social media, σε ποσοστό έως και 15%, το 2014, σύμφωνα με έκθεση της Gartner, η οποία δημοσιεύτηκε χθες. Ειδικότερα, η εταιρεία ερευνών θεωρεί ότι οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί -διαβλέποντας τη διείσδυση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης- είναι διατεθειμένες να στραφούν σε αυτήν την πρακτική πληρώνοντας (άμεσα ή έμμεσα), ώστε να παραχθεί ευνοϊκό -γι' αυτές- περιεχόμενο, με στόχο να κερδίσουν περισσότερους followers, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, περισσότερα likes, να κερδίσουν το ενδιαφέρον των χρηστών και να βελτιώσουν τη φήμη τους.
Μάλιστα, η Gartner προχωράει ακόμα περισσότερο στις προβλέψεις της, θεωρώντας ότι τουλάχιστον δύο εταιρείες από τη λίστα Fortune 500 θα αντιμετωπίσουν τέτοια περίπτωση δίωξης από την αμερικάνικη επιτροπή εμπορίου (U.S. Federal Trade Commission). Μάλιστα, όπως αναφέρει ήδη η Επιτροπή έχει δει σημάδια τέτοιας πρακτικής.
Σχόλια