Πριν τέσσερις περίπου μήνες το Facebook προχώρησε σε μια επένδυση 80 εκατομμυρίων δολαρίων για να αγοράσει την Karma, μια εφαρμογή με την οποία μπορούσες να στείλεις δώρα στους φίλους σου μέσα από τα social networks. Δώρα όχι ψηφιακά, όπως ίσως φαντάζεσαι, μια καρτούλα με μια τούρτα με κεριά, αλλά κανονικά. Εσύ μέσω της εφαρμογής το διάλεγες, το έστελνες σε αυτόν που ήθελες μέσα από το κινητό σου και αυτός εφόσον το δεχόταν (μπορούσε επίσης να το αλλάξει με κάποιο άλλο ή να κάνει δωρεά την αξία του σε κάποιο κοινωφελές ίδρυμα) έβαζε τη διεύθυνσή του και έστελνε την απάντησή του στην Karma. Το δώρο πέρναγε από το απαραίτητο αμπαλάζ και έφθανε στη διεύθυνση του λήπτη μετά από μερικές μέρες.
Αυτό θα προσφέρει πλέον και η νέα λειτουργία του Facebook, το Facebook Gifts, το λανσάρισμα της οποίας ξεκίνησε σήμερα στις ΗΠΑ, προσφέροντας εκατοντάδες δώρα για κάθε περίσταση. Το λανσάρισμα της νέας αυτής υπηρεσίας αντιμετωπίζεται ως μια καλή ευκαιρία για το social network να δημιουργήσει μια ακόμα καλή πηγή εσόδων, είτε από τις αγορές των χρηστών, με δεδομένό ότι οι social αγορές ανεβαίνουν είτε από τις δυνατότητες διαφήμισης με εταιρείες, τα δώρα των οποίων θα μπορούσε να προμοτάρει το Facebook, έχοντάς τα ως προτεινόμενα για τους υποψήφιους αγοραστές.
Σχόλια