Παρά το γεγονός ότι σαφή εικόνα για τη δημιουργία οποιαδήποτε ταινίας δεν έχουμε, πιθανολογοούμε ότι η σύλληψη και η διαδικασία υλοποίησής της (πριν τα γυρίσματα) γίνεται μεταξύ κλειστών κύκλων και πιθανώς focus groups που χρησιμοποιούνται ως αισθητήριο για το αν και σε ποιους θα αρέσει το έργο που ετοιμάζεται.
Η Amazon όμως έχει άλλα σχέδια, ανοίγοντας τη διαδικασία αυτή στο ευρύ κοινό, εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι αποτελεί το μεγαλύτερο online shop παγκοσμίως, διαθέτοντας μία τεράστια βάση χρηστών και βέβαια πλήθος πολύτιμων δεδομένων, σχετικά με τις προτιμήσεις τους.
Σύμφωνα με το Reuters λοιπόν, η Amazon σκοπεύει να δημιουργεί το δικό της αυθεντικό περιεχόμενο, το οποίο πριν δημιουργηθεί θα έχει φιλτραριστεί από το μάτι, τις απόψεις, τις ιδέες της βάσης των χρηστών της. Από το 2010 και έπειτα, η Amazon Studios, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, έχει δώσει τη δυνατότητα στους επίδοξους σεναριογράφους να ανεβάζουν το σενάριά τους στο site της, τα οποία μπορεί κάποιος να τα αποκτήσει αποκλειστικά για 45 μέρες για 200.000 δολάρια (αν πρόκειται για ταινία) και 55.000 δολάρια αν πρόκειται για τηλεοπτική σειρά, με τη δυνατότητα επέκτασης της αποκλειστικότητας για έως και 18 μήνες με επιπλέον κόστος 10.000 δολάρια.
Αμέσως μετά, αντί να προχωρήσει στην απευθείας δημιουργία μιας μακράς μήκους ταινίας, η Amazon βοηθάει στη δημιουργία δοκιμαστικών βίντεο, τα οποία αφού ανέβουν στο site περνάνε από την έγκριση των εκατομμυρίων χρηστών της, από τους οποίους λαμβάνει το απαραίτητο feedback. Ακολουθεί η διόρθωση του σεναρίου βάσει αυτών των παρατηρήσεων και κατόπιν προχωράει η υλοποίηση της ταινίας.
Με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Reuters ο επικεφαλής της Amazon Studios, η εταιρεία μπορεί να αποφύγει τις μεγάλες φούσκες που μπορούν να τη θέσουν σε κίνδυνο, αφού δεν θα χρειάζεται να σπαταλήσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια προτού μάθει αν η ταινία της θα αρέσει ή όχι.
Στην παρούσα φάση η Amazon Studios έχει προς υλοποίηση 21 ταινίες και 9 τηλεοπτικές σειρές.
Σχόλια