«Πουλάμε αποτελέσματα»

Τις απόψεις του για τη διαφήμιση στο κινητό ανέλυσε σε μια μίνι συνέντευξή του στο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος της Velti, Αλέξανδρος Μούκας.

Deasy @ 12.11.2012
«Πουλάμε αποτελέσματα»

Σε μια μεταβατική περίοδο βρισκόμαστε στο χώρο της διαφήμισης, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Velti, Αλέξανδρο Μούκα, κατά την οποία διαφοροποιείται ο στόχος των διαφημιστικών ενεργειών. Ο κ. Μούκας στη συνέντευξη που παρέθεσε στο Bloomberg ανέφερε ότι η έμφαση δίνεται πλέον όλο και περισσότερο στο αποτέλεσμα και όχι στη διεύρυνση του ακροατηρίου, που μπορούν να προσφέρουν π.χ. οι μεγάλες εταιρείες του διαδικτύου, όπως το Facebook ή η Google.  

Με αυτό ως κεντρικό πυλώνα, σύμφωνα με τον κ. Μούκα είναι απαραίτητο να στηθεί και η στρατηγική διαφήμισης στο κινητό τηλέφωνο. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι οι ενέργειες επικοινωνίας στο κινητό τηλέφωνο ξεφεύγουν από το νηπιακό στάδιο του display advertising (banners κ.λπ., όπως στο web) και εξελίσσονται σε στοχευμένες ενέργειες, αποτελώντας αναπόσπαστο τμήμα μια συνολικής στρατηγικής mobile marketing, εμπλέκοντας παράλληλα το χρήστη, ώστε να μπορέσουν να χτίσουν μαζί του μια «μακροχρόνια» σχέση, μετατρέποντάς τον σε ενδεχόμενο πελάτη του brand.

Τη video της συνέντευξης του κ. Αλέξανδρου Μούκα μπορείτε να το δείτε παρακάτω

ONLINE ADVERTISING,MOBILE MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home