Τις δυνατότητες του Foursquare δείχνουν να προσπαθούν να ανακαλύψουν οι ελληνικές εταιρείες. Τελευταίο παράδειγμα η γνωστή ιστοσελίδα προσφορών GoldenDeals, η οποία δημιούργησε τη δική της σελίδα στο Foursquare.
Για όσους δεν το γνωρίζουν το Foursquare είναι η πιο γνωστή εφαρμογή “δήλωσης θέσης” που λειτουργεί και ως ένα είδος οδηγού πόλης, καθώς προσφέρει προτάσεις και συμβουλές από άλλους χρήστες. Στην περίπτωση του GoldenDeals, όμως, το Foursquare λειτουργεί λίγο διαφορετικά, καθώς όποιος βρεθεί στη σελίδα του GoldenDeals βλέπει όλες τις προσφορές που έχει το τελευταίο. Απλώς -και εδώ είναι το ενδιαφέρον- ο χρήστης μπορεί να εντοπίσει τις πιο κοντικές σε αυτόν προσφορές ή από την κανονική ιστοσελίδα του GoldenDeals να επιλέξει κάποια προσφορά που τον ενδιαφέρει και να την “αποθηκεύσει” με το ειδικό Foursquare button και να ενημερωθεί αυτόματα από το Foursquare όταν βρεθεί κοντά σε αυτήν.
Το GoldenDeals είναι από τις πρώτες ελληνικές εταιρείες που χρησιμοποιούν με διαφορετικό τρόπο τις δυνατότητες του Foursquare, καθώς μέχρι τώρα το μόνο που βλέπαμε ήταν τα γνωστά specials, τα οποία, όμως, απευθύνονται σε καταστήματα λιανικής πώλησης και όχι σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών. Μένει να δούμε αν οι ελληνικές εταιρείες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Foursquare, το οποίο δείχνει να γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στη χώρα μας, αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τον αριθμό των ανθρώπων που το χρησιμοποιούν.
Σχόλια