Είναι από αυτές τις ειδήσεις που ξεπερνούν το χώρο της τεχνολογίας αλλά είναι τέτοια που δίνει μια αίσθηση για τις διαστάσεις που έχει πάρει πλέον το παιχνίδι-φαινόμενο Angry Birds.
Ανάμεσα στα διάφορα merchandising προϊόντα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στις διάφορες αγορές, με θέμα τo παιχνίδι, στη Φιλανδία, χώρα από την οποία προέρχεται η Rovio, η μαμά εταιρεία των Angry Birds, είναι και ένα αναψυκτικό. Όπως έγινε γνωστό σήμερα, από τα χείλη στελεχών της εταιρείας, το αναψυκτικό ξεπέρασε πλέον σε πωλήσεις τα mega brands στο συγκεκριμένο χώρο, την Coca-Cola και την Pepsi, ενώ στα σκαριά είναι η επέκτασή του και σε άλλες αγορές, όπως η Νέα Ζηλανδία και η Αυστραλία.
Σχόλια