Το είχαμε γράψει πέρσι την άνοιξη, σαν εκκεντρικότητα (ή, πιο σωστά, "ειδική ανάγκη" λόγω του μεγάλου αριθμού ηλικιωμένων) της ιαπωνικής αγοράς: ειδικά smartphones για ανθρώπους τρίτης ηλικίας, με πιο δυνατά μεγάφωνα και μικρόφωνα, με απλουστευμένα και μεγάλα interface και με ειδικά apps που διευκολύνουν όσους δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά που συνοδεύουν τα συνηθισμένα τηλέφωνα. Καθώς, ωστόσο, οι ηλικιωμένοι δεν αποτελούν... μονοπώλιο της Ιαπωνίας, η Fujitsu αποφάσισε να λανσάρει και στην αμερικανική αγορά το μοντέλο "Raku Raku" (η ονομασία σημαίνει "εύκολο στη χρήση") το οποίο από το καλοκαίρι κυκλοφορεί στην ιαπωνική μέσω της DoCoMo.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Fujitsu, η συγκεκριμένη αγορά κατάφερε ήδη να καλυφθεί 100% στην Ιαπωνία (με 8 εκατομμύρια συσκευές) οπότε ελπίζει ότι το άνοιγμα προς Δυσμάς θα καταφέρει να ανεβάσει τον αριθμό στα 10 εκατομμύρια εντός των προσεχών δύο ετών. Κάπως πρωτότυπος τρόπος να διευρύνει κανείς την αγορά του όμως από μια άποψη, σχετικά... σίγουρος.
Σχόλια