Τα αποτελέσματα μέτρησης της online display διαφημιστικής δαπάνης στην Ελληνική αγορά κατά το τρίτο τρίμηνο του 2012 ανακοίνωσε το IAB Hellas. Σύμφωνα με αυτά, το τρίτο τρίμηνο η δαπάνη άγγιξε τα 17 εκατομμύρια ευρώ, κινούμενη στα επίπεδα του αντίστοιχου τριμήνου του 2011, ενώ συνολικά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η δαπάνη των πρώτων τριών τριμήνων διατηρήθηκε πάνω από τα 50 εκατομμύρια ευρώ, έστω και αν φαίνεται μια μονοψήφια μείωσή της (56,5 εκατ. το 2011, 53,2 το 2012).
Την πρώτη θέση διατήρησε ο κλάδος των χρηματο-οικονομικών υπηρεσιών, αυξάνοντας μάλιστα το ποσοστό του στο 25% της συνολικής δαπάνης, με τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες να ακολουθούν στο 20% και τα καταναλωτικά αγαθά πολύ κοντά στο 18%.
* Υποσημείωση: η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.
Σχόλια