ΕΕ: πιο σκληρή στο θέμα των προσωπικών δεδομένων

Στο στόχαστρο Facebook και Google

Deasy @ 09.01.2013
ΕΕ: πιο σκληρή στο θέμα των προσωπικών δεδομένων

Πιο σκληρή στάση απέναντι στις μεγάλες εταιρείες υπηρεσιών Internet, όπως η Google και το Facebook, θέλει να υιοθετήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, σε σχέση με τον τρόπο οι εταιρείες αυτές εκμεταλλεύονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για δικό τους όφελος. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σχετικό ρεπορτάζ του Reuters, η ΕΕ θέλει να περιορίσει τη δυνατότητα αυτών των εταιρειών να χρησιμοποιούν και να πουλούν (σε διαφημιστικές εταιρείες) ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, όπως οι online συνήθειες των χρηστών.

Στο άρθρο του Reuters φιλοξενούνται απόψεις μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αλλά και υπέρμαχων αυτής της πλευράς, οι οποίες συγκλίνουν στην κατεύθυνση ότι οι χρήστες πρέπει να ενημερωθούν πολύ περισσότερο για τον τρόπο με τον οποίο προσωπικά τους στοιχεία εκμεταλλεύονται από τις εταιρείες αλλά και την επιβολή προστίμου προς αυτές. Μάλιστα, την επόμενη Τετάρτη, ο Philipp Albrecht, Γερμανός ευρωβουλευτής αναμένεται να ανακοινώσει ένα σχέδιο μέσω του οποίου οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης αλλά και των social networks θα ελέγχουν καλύτερα τον όγκο των δεδομένων τους που πουλιέται προς τις διαφημιστικές.

 Από την πλευρά των «θιγόμενων εταιρειών», εκπρόσωπος του Facebook, δήλωσε ότι «ανησυχεί για κάποια από τα μέτρα που προκρίνονται, καθώς θεωρεί ότι λειτουργούν ανασταλτικά στην ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αγοράς τεχνολογίας και στην καινοτομία που χαρακτηρίζει το Internet»

Πάντως, όπως αναφέρει το Reuters, αλλά και όπως μπορούμε να αντιληφθούμε ο όγκος των προς πώληση δεδομένων μας αυξάνεται σημαντικά το τελευταίο διάστημα (π.χ. όσο αυξάνεται η χρήση των social media), ενώ νομικοί, που τάσσονται υπέρ της σκλήρυνσης της στάσης έναντι αυτών των εταιρειών στις ΗΠΑ, υπολογίζουν ότι κάθε χρήστης του Facebook παράγει κέρδος στο συγκεκριμένο social network 10 δολάρια το έτος.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home