Twitter και τηλεόραση: σχέση στοργής

Twitter και τηλεόραση: σχέση στοργής

Το έχουμε συνδέσει με τη ζωντανή κάλυψη γεγονότων, άλλοτε σημαντικών και άλλοτε ασήμαντων -και σίγουρα το ίδιο το Twitter ενισχύει την εικόνα αυτή, εξ ου και η αδιαπραγμάτευτη θέση του σε θέματα σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Όμως όπως δείχνει η αναφορά που παρουσίασε στους διαφημιστές πριν από μερικές μέρες και που αναδημοσιεύει το "Business Insider" επιβεβαιώνει ότι οι δημιουργοί του micro-blog έχουν τα μάτια τους στραμμένα προς την τηλεόραση (χαρακτηριστικά αναφέρουν ότι η σχέση μεταξύ τους είναι "ιδιαίτερα συμβιωτική").

Αυτό μάλλον ερμηνεύει και τη χθεσινή ανακοίνωση περί εξαγοράς της Bluefin Labs, μιας εταιρείας
που ειδικεύεται στις μετρήσεις και τις αναλύσεις γύρω από τη "social TV" δηλαδή την κοινή θέαση τηλεόρασης και την επικοινωνία κατά τη διάρκεια της προβολής του προγράμματος: υπάρχει πολύ χρήμα πίσω από τα χιλιάδες tweets που ανταλλάσσονται από τους τηλεθεατές και η Twitter έχει κάθε λόγο να θέλει ένα κομμάτι της πίτας.

 

SOCIAL TV,TWITTER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home