«Βρώμικος πόλεμος» Microsoft και Google

Deasy @ 07.02.2013
«Βρώμικος πόλεμος» Microsoft και Google

Μια νέα καμπάνια ξεκινάει η Microsoft σήμερα με σκοπό να ενημέρωσει το ευρύ κοινό για τον τρόπο με τον οποίο η Google εκμεταλλεύεται διαφημιστικά το Gmail. Ειδικότερα, η νέα καμπάνια με σλόγκαν “Scroogled” (προφανώς από την σύνθεση των όρων Screwed -που στην αμερικάνικη αργκό ξέρουμε όλοι τι σημαίνει- και Google)  θα δείχνει πως ο αμερικάνικος κολοσσός στο χώρο της αναζήτησης χρησιμοποιεί key words από την ηλεκτρονική μας αλληλογραφία στο Gmail, ώστε να πλασάρει σχετικές διαφημίσεις στο περιβάλλον του λογαριασμού μας (το οποίο βέβαια δεν συμβαίνει πάντα με απόλυτη επιτυχία). Μια τεχνική γνωστή στους κόλπους της τεχνολογίας αλλά πιθανόν άγνωστη στο ευρύ κοινό. Παράλληλα, η καμπάνια ζητάει από το κοινό να υπογράψει μία αίτηση, μέσω της οποίας θα καλεί τη Google να σταματήσει αυτήν την πρακτική, ενώ ταυτόχρονα προτρέπει το κοινό να χρησιμοποιεί την webmail υπηρεσία της Microsoft, outlook.com

Στελέχη της Microsoft, σχολιάζοντας την καμπάνια που ξεκινάει δήλωσαν ενδεικτικά ότι η «ιδιωτικότητα είναι ο κρυπτονύτης της Google», θέλοντας να δείξουν ότι η εταιρεία εκμεταλλεύεται την ιδιωτικότητα για να κερδίζει από τη διαφήμιση. Από την άλλη πλευρά δεν είμαστε και τόσο σίγουροι ότι αυτή η προσπάθεια υποβιβασμού της Google από τη Microsoft θα εξιψώσει την τελευταία στα μάτια των χρηστών.

GMAIL,E-MAIL,WEBMAIL,OUTLOOK,ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,GOOGLE,MICROSOFT,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home