Μια νέα υπηρεσία που καταγράφει το σύνολο της διαφημιστικής δραστηριότητας σε περισσότερα από 260 websites του ελληνικού Internet ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από μερικές ημέρες. Ο λόγος για το AdReport, το οποίο σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου, διαθέτει ένα εξελιγμένο μηχανισμό ανίχνευσης μέσω του οποίου καταγράφονται συνεχώς όλα τα νέα διαφημιστικά μηνύματα και ακολουθεί η ταξινόμησή τους κατά διαφημιζόμενο, καμπάνια, διαφημιστική και κατά κατηγορία προϊόντος ή υπηρεσίας. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται μια εκτενής βάση δεδομένων, από την οποία εξάγονται ταχύτατα ποικίλα χρηστικά reports. Ήδη, από τον περασμένο Οκτώβριο, έχουν καταγραφεί 2.230 καμπάνιες από 980 διαφημιζομένους, με 4.660 διαφορετικά banners, απευθείας ή μέσω 34 διαφημιστικών εταιρειών.
Στην επίσημη ανακοίνωση για το λανσάρισμα της υπηρεσίας γίνεται αναφορά και στις επιμέρους δυνατότητες της. Ειδικότερα, οι χρήστες του AdReport μπορούν να πληροφορηθούν τις νέες καμπάνιες που ξεκινούν κάθε μέρα, λίγα λεπτά μετά την εμφάνισή τους ή τις καμπάνιες που ξεκίνησαν σε οποιοδήποτε επιλεγμένο διάστημα. Επίσης, μπορούν να δουν σε μια οθόνη όλες τις καμπάνιες που «τρέχει» ένα site ή μια ομάδα από sites, όλους τους διαφημιζόμενους σε οποιοδήποτε site, τις καμπάνιες για τις οποίες κάνει πλάνο το κάθε media shop και το πελατολόγιο κάθε διαφημιστικής, να δουν ποιες εταιρείες διαφημίζονται σε κάθε κλάδο, ποια sites προσελκύουν την περισσότερη διαφήμιση και τις σχέσεις μεταξύ των πόλων της αγοράς (διαφημιζόμενοι, μέσα, διαφημιστικές).
Για πρώτη φορά είναι εφικτό να δει κανείς το πλήρες πλάνο μια καμπάνιας (σε ποια sites «έτρεξε», από πότε μέχρι πότε στο καθένα, όλα τα δημιουργικά της, το media shop και τη διαφημιστική κ.α. Αντίστοιχα, για κάθε διαφημιζόμενο, μπορεί να δει όλες τις καμπάνιες που «τρέχει» και αυτές που έχουν ολοκληρωθεί, σε ποια sites «ανέβηκαν» κ.α.
Στόχος του AdReport είναι η αναλυτική ενημέρωση των συνδρομητών του και η πλήρης απεικόνιση του διαφημιστικού τοπίου ενώ φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εργάζεται η αγορά, παρέχοντας συνεχή ροή κρίσιμων πληροφοριών για την επίτευξη των στόχων των εταιρειών, που έχουν πρόσβαση σε αυτό.
* Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία πατήστε εδώ, ενώ υπάρχει και τηλέφωνο επικοινωνίας (211-8009654).
Σχόλια