Ένα άρθρο-ρεπορτάζ αφιερώνει το Reuters στην προσωπικότητα του Χάρη Θεοχάρη, Γενικού Γραμματέα Εσόδων της Κυβέρνησης, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην επικοινωνία που έχει θεσπίσει ο ίδιος μέσω του Twitter, ώστε να εξυπηρετήσει πολίτες που συναντούν γραφειοκρατικά και φορολογικά προβλήματα.
Στο ρεπορτάζ του Reuters γίνεται αναφορά στην προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία του κ. Θεοχάρη, αλλά και στην εμπειρία του τόσο ως Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστηματών, όπου εισήγαγε την online πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, όσο και για το σημερινό του πόστο στην «ευαίσθητη» θέση του Γενικού Γραμματέα Εσόδων. Μάλιστα, λόγω του τεχνολογικού background αλλά και προφίλ του κ. Θεοχάρη, το Reuters θεωρεί ότι η τοποθέτησή του σ’ αυτή τη θέση δείχνει ότι «η κυβέρνηση έχει συνειδητοποιήσει ότι η μηχανοργάνωση του παλιού συστήματος φορολογικής διοίκησης είναι η απαραίτητη οδός ώστε να σταματήσουν τα περιστατικά φοροδιαφυγής μεγάλης κλίμακας».
Tρία 24ωρα αργότερα από το άρθρο του Reuters, ο κ. Θεοχάρης δικαιολογούσε τον "τίτλο" του Mr Online Customer Care της Κυβέρνησης, συμμετέχοντας σε μια ανοικτή συζήτηση για το Twitter (The #Tweetlight Zone, για το οποίο θα ακολουθήσει σε λίγο ένα σχετικό θέμα) που πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ στο Free Thinking Zone. Μια συμμετοχή που απέσπασε θετικά σχόλια, τόσο με τις επεμβάσεις του στο διάλογο όσο και γιατί είναι πολύ σπάνιες αντίστοιχες ιδιωτικές πρωτοβουλίες μελών της κυβέρνησης να συμμετέχουν σε ένα δημόσιο διάλογο με τους πολίτες (στην προκειμένη περίπτωση χρήστες του Twitter).
Σχόλια