Χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα αποτελέσματα της αμέσως προηγούμενης μελέτης ήταν η Web ID της Focus Bari για την περίοδο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2012. Το ποσοστό διείσδυσης του Διαδικτύου στους Έλληνες 13-70 ετών παρέμεινε στο 69%, ενώ 7 στους 10 ενεργούς χρήστες Internet στη χώρα μας ασχολείται με τα social media.
Όσον αφορά στο Facebook, το 46% των Ελλήνων ηλικίας 13- 70 ετών κάνει post, ενώ το δεύτερο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το Twitter με 8%. Χαμηλότερα ποσοστά έχουν υπηρεσίες όπως το Blogger (5%) και το LinkedIn (2%). Τα ποσοστά του Feacebook στις ηλικίες 13-17 και 18-24 ετών είναι στα επίπεδα του 83% και του 85% αντίστοιχα, ενώ υψηλό είναι και το νούμερο στην κατηγορία των 25-34 ετών (63%) αλλά και σε εκείνο των 35-44 ετών (47%). Αξιοπρόσεκτο είναι το 25% που παρατηρείται στους Έλληνες ηλικίας 45-54 ετών, ενώ και οι πιο μεγάλες ηλικίες χρησιμοποιούν το Facebook καθώς το ποσοστό χρήσης φθάνει στο 8% στις ηλικίες 55-70 ετών.
Ο μέσος όρος φίλων στο Facebook είναι στους 340. Πάντως, η πιο συνήθης δραστηριότητα είναι τα σχόλια σε δημοσιεύσεις άλλων (50%), ενώ μόλις το 40% κάνει post και το 39% «ανεβάζει» φωτογραφίες ή video. Ενδιαφέρον είναι ακόμη ότι για το 69% τα social media είναι μέσο ψυχαγωγίας και επικοινωνίας με φίλους, ενώ μόλις το 25% αναζητεί πληροφορίες για υπηρεσίες ή προϊόντα. Αντίστοιχα ποσοστά παρατηρούνται και όσον αφορά τον διαμοιρασμό θετικών ή αρνητικών εμπειριών. Επίσης, μόλις το 23% δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις πληροφορίες ή τις αξιολογήσεις στα social media και μόλις το 18% επηρεάζεται από τα σχόλια σε αυτά.
Σχόλια