Στα επίπεδα του 2011, δηλαδή στα 76,1 εκατομμύρια ευρώ, διατηρήθηκε η online display διαφημιστική δαπάνη και το 2012, σύμφωνα με την ανακοίνωση του IAB Hellas, «παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Ελληνική οικονομία και ο ευρύτερος κλάδος της διαφήμισης και επικοινωνίας μέσα στο 2012».
Όπως γίνεται αντιληπτό από την ανακοίνωση, το πρώτο εξάμηνο της περασμένης χρονιάς η διαφημιστική δαπάνη εμφάνισε σημαντική πτώση, η οποία ισοσκελίστηκε στο δεύτερο εξάμηνο, με την αναπτυξιακή τάση να γίνεται ακόμα πιο έντονη το τελευταίο τρίμηνο του 2012, «όπου καταγράφηκε αύξηση της δαπάνης κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, δίνοντας τόνο αισιοδοξίας για το 2013».
Όσον αφορά τους επιμέρους κλάδους, ο κλάδος των χρηματο-οικονομικών υπηρεσιών είχε το μεγαλύτερο μερίδιο στην δαπάνη, οι Τηλεπικοινωνίες βρέθηκαν στη δεύτερη θέση, ενώ στην τρίτη ήταν ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων.
Σχόλια