Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα τροπή παίρνει το παιχνίδι του μουσικού streaming (ή του web radio όπως το προτιμούν πολλοί): πέραν της φημολογίας για εμπλοκή των γιγάντων (Google και Apple) που μένει να αποδειχθεί -ή ακριβώς λόγω αυτής της φημολογίας- δύο από τους νυν πιο ενεργούς παίκτες της αγοράς της συγκεκριμένης αγοράς, οι Spotify και Rdio σχεδιάζουν παγκόσμιες επεκτάσεις, με έμφαση στις φορητές συσκευές και μάλιστα προσθέτοντας αυτό ακριβώς που θέλει να... ακούσει ο χρήστης του Internet: το μηδενικό κόστος το οποίο θα ισχύει για έξι μήνες στην περίπτωση της Rdio και γενικότερα (αλλά με τους γνωστούς περιορισμούς σε χρόνο) στην περίπτωση της Spotify.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα που είδαμε, οι νέες υπηρεσίες πρόκειται να ξεκινήσουν άμεσα* οι εταιρείες μάλλον θέλουν να προλάβουν τον τρίτο παίκτη (την Pandora) αλλά και να προλάβουν να εδραιώσουν μια βάση χρηστών που θα οδηγήσει -όπως και στις χώρες που ήδη δραστηριοποιούνται- μια αντίστοιχα μεγάλη βάση συνδρομητών.
Σχόλια