Αναστάτωση έχει ήδη φέρει στην αγορά μια έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας εχθές και που υπογράφουν τα eBay Research Labs (http://labs.ebay.com/), το κομμάτι της εταιρείας που ασχολείται με την έρευνα γύρω από μια μεγάλη γκάμα θεμάτων που σχετίζονται με τον τρόπο που επικοινωνούμε με τους υπολογιστές και μεταξύ μας μέσω αυτών.
Σύμφωνα με την έρευνα (υπάρχει σε PDF εδώ) οι άνθρωποι της eBay διαπίστωσαν ότι η δεύτερη ιερή αγελάδα της Google, οι διαφημίσεις δεν είναι πολύ καλά στην υγεία της: το πόρισμά τους ήταν ότι μεγάλες μάρκες (όπως η ίδια η eBay) δε χρειάζονται πια τις διαφημίσεις της Google και η απόδειξη προήλθε από το γεγονός ότι όταν σταμάτησε για κάποιο διάστημα να διαφημίζεται σε ορισμένες τοπικές αγορές (ακριβώς προκειμένου να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης) αλλά συνέχισε σε κάποιες άλλες, δε υπήρξαν διαφορές στις πωλήσεις που να δικαιολογούν τα, συχνά υπέρογκα, διαφημιστικά budget που δρομολογούνται προς την Google.
Σχόλια