Υπόσχεται ότι δεν θα έχει διαφημίσεις. Ότι τα θέματα με τα οποία θα καταπιάνεται θα αναλύονται σε βάθος. Ότι θα προσφέρει ποιοτική και εναλλακτική δημοσιογραφία, ξεφεύγοντας από τη λογική των καθημερινών tabloids. Και όπως φαίνεται έπεισε… Το πείραμα μερικών Ολλανδών δημοσιογράφων να απευθυνθούν στο ευρύ κοινό για να χρηματοδοτήσουν την ηλεκτρονική εφημερίδα De Correspondent πέτυχε, ξεπερνώντας μάλιστα και τις δικές τους προσδοκίες. Ζητούσαν 15.000 πρόθυμους ανθρώπους να επενδύσουν από 60 ευρώ, κερδίζοντας μία ετήσια συνδρομή για την εφημερίδα. Μόλις σε 15 μέρες κατάφεραν και εξασφάλισαν περισσότερες από 17.000 συνδρομές, εξασφαλίζοντας περισσότερα από ένα εκατομμύριο ευρώ για να τρέξουν το project τους.
Οι ίδιοι δηλώνουν εντυπωσιασμένοι, καθώς δεν υπάρχει ιστορικό προηγούμενο τόσοι πολλοί άνθρωποι να στηρίζουν τη δημιουργία μιας νέας δημοσιογραφικής πλατφόρμας.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι επικριτές του συγκεκριμένου project, οι οποίοι θεωρούν την De Correspondent ελιτίστικη, χωρίς επαφή με τα καθημερινά ζητήματα που απασχολούν τους Ολλανδούς πολίτες.
Σχόλια