Η General Motors επιστρέφει στο Facebook

Μετά από 11 μήνες κάνει come back

Deasy @ 10.04.2013
Η General Motors επιστρέφει στο Facebook

Ήταν Μάιος του 2012, λίγες μέρες πριν την είσοδο του Facebook στο χρηματιστήριο, και η General Motors βγαίνει με επίσημη ανακοίνωση προς τον Τύπο αναφέροντας ότι σταματάει τη διαφήμισή της στο μεγάλο μπλε δίκτυο, λόγω χαμηλής αποδοτικότητας. Μια είδηση που πάγωσε τόσο τη διοικητική ομάδα του Facebook όσο και τους επενδυτές.

Σήμερα, 11 μήνες μετά, η General Motors επιστρέφει διαφημιστικά στο Facebook, για την υλοποίηση της πρώτης καμπάνιας, που θα στοχεύει αποκλειστικά στη mobile εφαρμογή, «και θα εκμεταλλεύεται τα διαθέσιμα εργαλεία στόχευσης και μέτρησης που προσφέρει το δίκτυο»,  όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση. Η συμβολική (και πιθανώς ουσιαστική) σημασία που έχει η επιστροφή είναι εμφανής και στην ανακοίνωση που έβγαλε το ίδιο το Facebook.

Λεπτομέρειες για το ποσό που θα δαπανήσει η General Motors στο Facebook δεν έγινα γνωστές, ωστόσο πρόκειται αναμφίβολα για μια σημαντική νίκη για το δίκτυο.   

GENERAL MOTORS,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home