Τα νέα "AdWords" του Twitter

Τα νέα 'AdWords' του Twitter

Η εκστρατεία της Twitter για την άλωση της διαφημιστικής αγοράς παίρνει μια άλλη τροπή μετά την ανακοίνωση της εταιρείας στο επίσημο blog της, της νέας υπηρεσίας που την αποκαλεί "Keyword Targeting in Timelines".

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η υπηρεσία (η οποία είναι ήδη διαθέσιμη σε όλες τις γλώσσες και τις αγορές στις οποίες διατίθενται είναι τα Twitter Ads) θα λειτουργεί αναζητώντας συγκεκριμένες λέξεις στα μηνύματα των χρηστών και θα τις θέτει στην υπηρεσία ενός διαφημιζόμενου που θέλει να δείξει διαφημιστικά σχετικά με τις λέξεις αυτές* για τους διαφημιζόμενους, η πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια που επιτρέπει το ΚΤΤ μοιάζει ακριβώς αυτό που έλειπε από το δημοφιλές microblog. Για όσους δε, ανησυχούν, η Twitter σπεύδει να επισημάνει ότι τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι το timeline τους θα δείχνει περισσότερες διαφημίσεις αλλά ότι απλώς οι διαφημίσεις που θα δείχνει θα είναι πιο σχετικές με πράγματα για τα οποία έχουν κάνει tweets -ακούει η Google;

ADWORDS,TWITTER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home