Τα φώτα της δημοσιότητας τα έχει συγκεντρώσει η Groupon όμως με 70 εκατομμύρια μέλη η LivingSocial που επίσης κινείται στο χώρο των ημερήσιων προσφορών κάθε άλλο παρά αμελητέο μέγεθος είναι. Ακριβώς γι αυτό, μια επίθεση που ενδέχεται να έθεσε σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα 50 εκατομμυρίων από τα μέλη αυτά, δε θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη -το ότι ένα μεγάλο μέρος του επενδεδυμένου στη LivingSocial κεφαλαίου προέρχεται από το χρηματοκιβώτιο της Amazon εγγυήθηκε στην είδηση ακόμα πιο... προνομιακή προβολή. Και δικαίως: ονόματα, διευθύνσεις email και άλλα προσωπικά στοιχεία -μηδέ των κρυπτογραφημένων κωδικών πρόσβασης εξαιρουμένων- για ανεξακρίβωτο αριθμό χρηστών από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Βρετανία, την Ιρλανδία, την Αυστραλία, τη Νότια Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική έμειναν εκτεθειμένα στο έλεος των εισβολέων και κανείς δε γνωρίζει πού θα καταλήξουν.
Και λογικά διερωτάται κανείς: μήπως οι εταιρείες θα έπρεπε να αρχίσουν να αντιμετωπίζουν τα φαινόμενα αυτά σαν κάτι λιγότερο από ευκαιριακά;
Σχόλια