Όταν το 2002 ξεκίνησε η λειτουργία του Shazam, έπρεπε να τηλεφωνήσεις σε κάποιο αριθμό, να πλησιάσεις το ακουστικό στο ηχείο που έπαιζε μουσική και κατόπιν σου ερχόταν μήνυμα στο κινητό με τις πληροφορίες σχετικά με το τραγούδι που άκουγες. Τα χρόνια πέρασαν, η έκρηξη στα smartphones δημιούργησε και μια αλυσιδωτή αντίδραση στο ίδιο το Shazam που ως εφαρμογή κινητών τηλεφώνων πλέον είναι το πιο γνωστό app για την αναγνώριση μουσικών κομματιών, διαθέτοντας περισσότερα από 300 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 200 χώρες. Ταυτόχρονα, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, αποτελεί και μία από τις καλύτερες second screen apps στις ΗΠΑ για τηλεοπτικές σειρές και περιεχόμενο συνολικά που παρακολουθείς στην τηλεόραση.
Τα σχέδια όμως του Shazam δεν σταματάνε εκεί. Έχοντας δημιουργήσει τη δική του πλέον διαφημιστική πλατφόρμα, άρα μια επιπλέον πηγή εσόδων, οι άνθρωποι που στελεχώνουν την ομάδα κοιτάνε ακόμα πιο ψηλά. Στόχος η Wall Street, το κατώφλι της οποίας θέλει να περάσει σύντομα η εταιρεία. Πρώτη κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση η πρόσληψη του πρώην αντιπροέδρου της Yahoo America, Rich Riley, για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, με τον μέχρι πρώτινος ηγέτη της ομάδας, Andrew Fisher να μετακινείται στη θέση του Προέδρου.
Σχόλια