Ενδιαφέρουσα στοιχεία για την κίνηση αλλά και την εμπλοκή που είχαν τα fan pages με τους Έλληνες χρήστες του Facebook δημοσίευσε η Social Bakers για το μήνα Απρίλιο.
Ειδικότερα, δημοφιλέστερη σελίδα για τους Έλληνες χρήστες, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, είναι η Lacta με περισσότερους από 619.000 Έλληνες fans, με το Πλαίσιο και το Public να ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση, με 569.718 και 550.581 fans αντίστοιχα.
Στη δεκάδα βρίσκονται και άλλα ονόματα από το χώρο της τεχνολογίας, όπως τα Multirama και η σελίδα του καρτοκινητού πακέτου της Cosmote, Whats Up που ακολουθούν στην τέταρτη και πέμπτη θέση. Το Μουσείο της Ακρόπολης βρίσκεται στην έκτη θέση, ενώ στις επόμενες θέσεις ακολουθούν δύο διεθνή brands, η Heineken και η Disney.
Στην δεκάδα με τα δημοφιλέστερες σελίδες παραγωγής media περιεχομένου βρίσκουμε στην κορυφή τη σελίδα των Radio Arvila με περισσότερους από 574.000 Έλληνες fans, η οποία ακολουθείται σε μεγάλη απόσταση από την κοινότητα «Θα φύγω ρε… θα πάω Αλλού» και τη σελίδα του MTV που βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση.
Κυρίαρχη είναι η παρουσία των brands τεχνολογίας στην πεντάδα που εξετάζει την ανταπόκριση των fan pages στα αιτήματα και σχόλια των χρηστών, η οποία και καταλαμβάνεται από τις Whats Up, Cosmote, Public, Vodafone, Πλαίσιο.
Τέλος, τα τρία δημοφιλέστερα posts για τα brands το μήνα Απρίλιο ανήκουν στη Lacta (δύο!) και τη Wind.
Σχόλια