Την υποστήριξη ηχητικών διαφημίσεων από τη νέα υπηρεσία streaming μουσικής, που θα ανακοινώσει την επόμενη εβδομάδα η Apple (το όνομα της πιθανολογείται ως iRadio ή Apple Radio), αποκαλύπτει δημοσίευμα του adage.com, που επικαλείται πηγές πρώην στελεχών της αμερικάνικης εταιρείας. Σύμφωνα με το άρθρο του adage.com, η Apple θα μπορεί να πουλάει «ραδιοφωνικές» διαφημίσεις, πολύ στοχευμένες στο κοινό, μέσω της πλατφόρμας iAds, που έχει δημιουργήσει η ίδια η εταιρεία και αφορά την πώληση διαφημίσεων στο κινητό τηλέφωνο.
Εφόσον η Apple πετύχει τη στόχευση που υπόσχεται, τότε, όπως σημειώνει και το ρεπορτάζ, είναι δεδομένο ότι θα προξενήσει το διαφημιστκό ενδιαφέρον των εταιρειών, δημιουργώντας επιπλέον μπελάδες στην αντίστοιχη υπηρεσία Pandora, η διαφημιστική πλατφόρμα της οποίας δεν διαθέτει τις ίδιες δυνατότητες.
Μάλιστα, το adage.com αναφέρει ότι το κέρδος της Apple από αυτές τις νέες διαφημίσεις θα είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που προσφέρει προς το παρόν η πλατφόρμα iAd στην εταιρεία, καθώς το 70% των εσόδων πηγαίνει στους παρόχους περιεχομένου.
Σχόλια