Είναι ένα από τα πιο χαμηλού προφίλ προϊόντα/υπηρεσίες της Google όμως το Google Reader, ο aggregator περιεχομένου από διάφορα sites και blogs, υπήρξε από τα καθοριστικά στοιχεία για τη διαμόρφωση και την εξάπλωση της λεγόμενης μπλογκόσφαιρας. Και καθώς από την 1η Ιουλίου, πρόκειται να περάσει στην ιστορία, θύμα της μείωσης της χρηστικής του βάσης και μιας ακόμα από τις διαβόητες... σκούπες του Μάουντεν Βιού, αρκετές εταιρείες έχουν επιδοθεί (τουλάχιστον σύμφωνα με το Readwrite) σε έναν αγώνα για τη δημιουργία του αντικαταστάτη του.
Οι κυριότεροι ανταγωνιστές φαίνεται να είναι η Digg με το Digg Reader της, η America OnLine, μια εταιρεία που ομολογουμένως δε μας έχει συνηθίσει σε τέτοιο βαθμό εμπλοκής στις υπηρεσίες του Δικτύου με το AOL Reader και η Feedly η οποία υπάρχει ήδη από το 2008 και η οποία από το Μάρτιο που η Google ανακοίνωσε το κλείσιμο του Reader, αύξησε τη χρηστική της βάση κατά τρία εκατομμύρια.
Σχόλια