Χρήστες smartphones: θέλουμε καλύτερα δίκτυα

Καθημερινά προβλήματα, που σχετίζονται με την ποιότητα των δικτύων, αντιμετωπίζει το 30% των χρηστών.

Deasy @ 26.06.2013
Χρήστες smartphones: θέλουμε καλύτερα δίκτυα

Τη μη ικανοποίηση των χρηστών smartphones από τα υπάρχοντα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ανατικατοπτρίζουν τα αποτελέσματα της νέας έκθεσης από το Ericsson ConsumerLab, που εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν την πιστότητα του χρήστη σε σχέση με το brand του παρόχου. Σύμφωνα με την τελευταία, έως και 60% των χρηστών smartphone δηλώνουν ότι τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα αντιμετωπίζουν προβλήματα, ενώ πάνω από το 30% των χρηστών αντιμετωπίζουν προβλήματα σε καθημερινή βάση.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, οι καταναλωτές προσδοκούν περισσότερα σε επίπεδο υπηρεσιών από όσα λαμβάνουν, ενώ όταν οι προσδοκίες για επαρκή κάλυψη δεν εκπληρώνονται - ειδικά όταν οι συνδρομητές βρίσκονται εν κινήσει ή ταξιδεύουν -είναι επόμενο ότι η πιστότητά τους πέφτει.

Για να εξασφαλιστεί μια καλή εμπειρία για τους χρήστες, το περιεχόμενο θα πρέπει να εμφανίζεται στην οθόνη γρήγορα, ενώ η αναμονή τους κουράζει. Ωστόσο, δεν είναι αρκετό για τους παρόχους να βελτιωθεί απλώς η επίδοση του δικτύων με την ελπίδα ότι αυτό θα παρατηρηθεί από τους πελάτες. Η επικοινωνία της σταθερής απόδοσης των δικτύων είναι απαραίτητη για να αλλάξει η αντίληψη των πελατών. Οι χρήστες πρέπει να είναι γνώστες των αλλαγών για να υπάρχει και αντίκτυπος στα επίπεδα ικανοποίησης και στην πιστότητά τους προς τον πάροχο.

Τέλος, όπως ίσως είναι αναμενόμενο. η έκθεση αναφέρει επίσης ότι ένας ικανοποιημένος χρήστης είναι γενικά λιγότερο πιθανό να αλλάξει πάροχο.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home