Online shopping…sur mesure

Dawg @ 04.04.2009
Online shopping…sur mesure

Νομίζετε ότι μια τσάντα αποκλειστικά φτιαγμένη για εσάς, με τα αρχικά σας, είναι προνόμιο των πολύ πλουσίων; Ότι ένα παπούτσι με εξατομικευμένο σχέδιο, στο χρώμα και στο μοτίβο που εσείς επιλέγετε μπορεί να γίνει μόνο στο ατελιέ κάποιου μεγάλου σχεδιαστή; Λυπάμαι, αλλά έχετε μείνει λίγο πίσω. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ sur mesure είναι στην πραγματικότητα πιο προσιτά απ’ όσο νομίζετε –για την ακρίβεια, είναι μόλις ένα κλικ μακριά. Ο λόγος για εταιρείες επώνυμων προϊόντων, όπως είναι οι Longchamp, Converse και Nike, οι οποίες παρέχουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να παραγγέλνουν online απόλυτα εξατομικευμένα προϊόντα.


Ο γαλλικός οίκος αξεσουάρ Longchamp δίνει στις πελάτισσες του τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τη δική τους εκδοχή της Le Pliage (της περίφημης τσάντας του οίκου από καμβά, με δερμάτινα χερούλια, η οποία απαντάται συχνά στους δρόμους της Αθήνας), επιλέγοντας το μέγεθος, το χρώμα, το μήκος των χερουλιών. Επίσης, οι κυρίες που δημιουργούν την Pliage τους online μπορούν να βάλουν τα αρχικά ή το όνομα τους στην τσάντα, δημιουργώντας έτσι την απόλυτα προσωπική εκδοχή της.


Στο ίδιο μοτίβο, η Nike δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το δικό τους αθλητικό παπούτσι, παίζοντας με συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών  (σατέν, δέρμα). Και οι δύο εταιρείες διανέμουν τα προϊόντα τους στην Ελλάδα, οι οποίες κάνουν 3-4 βδομάδες να φτάσουν –λόγω του εξατομικευμένου χαρακτήρα των προϊόντων. Τη δυνατότητα σχεδιασμού προσωπικών μοντέλων All Star δίνει και η εταιρεία Converse, η οποία δυστυχώς όμως διανέμει μόνο στις ΗΠΑ. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι τιμές των εξατομικευμένων προϊόντων είναι πολύ κοντά σε αυτές των αυτών που διατίθενται κανονικά στα μαγαζιά.


Σύμφωνα με το www.portfolio.com της Conde Nast, οι προσωπικές εκδοχές premium προϊόντων είναι συνέχεια της επανάστασης του web 2.0 και των εξατομικευμένων profiles σε myspace, facebook, τα blogs και όλα τα συναφή. Να μας συγχωρεί το κατά τα άλλα αξιόπιστο Portfolio, αλλά μόνο ένας πονοκέφαλος που είχα προχθές δεν έχει αποδοθεί ακόμα στο Web 2.0 (κι αυτό παίζεται). Για να είμαστε δίκαιοι όμως, το portfolio υποστηρίζει επίσης ότι το sur mesure online shopping είναι μια από τις λίγες τακτικές διαφοροποίησης προϊόντων, σε μια εποχή που οι καταναλωτές κοιτάνε πρώτα -και συχνά αποκλειστικά- την τιμή. Μία σίγουρα λογική εξήγηση, την οποία όμως θα σκεφτώ καλύτερα αργότερα –πάω να τσεκάρω πως ταιριάζει το μωβ με το μουσταρδί σε μια Pliage!

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home