Έναν κάπως περίεργο σύμμαχο απέκτησε πρόσφατα η Shazam, η εφαρμογή-υπηρεσία που όπως έχουμε γράψει και άλλοτε είναι μια από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες των τελευταίων χρόνων και έχει ήδη λειτουργήσει σαν όπλο για τις διαφημιστικές καμπάνιες κολοσσών όπως είναι η Unilever, η Procter & Gamble και η American Express.
Ο νέος επενδυτής στη βρετανική start-up είναι ο μεξικανός δισεκατομμυριούχος Κάρλος Σλιμ Ελού, ένας άνθρωπος που κατά το περιοδικό Forbes έχει προσωπική αξία 73 δις δολάρια* ο κ. Σλιμ θεώρησε ότι αξίζει να επενδύσει 40 εκατομμύρια από τα χρήματά του για να στηρίξει άμεσα τη Shazam και την επέκτασή της στον κόσμο της τηλεόρασης ενώ η εταιρεία του, η America Movil η
οποία δραστηριοποιείται σε τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, σε κατασκευές και σε τραπεζικές υπηρεσίες πρόκειται να βρει τρόπους να επεκτείνει τη δράση της στη Λατινική Αμερική. Και γιατί όχι; Τα 350 δις δολάρια της παγκόσμιας τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης είναι πολύ ελκυστικός στόχος.
Σχόλια