Για τα ιαπωνικά ΜΜΕ ήταν από τις σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας -και όχι αδικαιολόγητα: αφενός η Softbank έχει εδραιώσει πλέον τη θέση της στη συνείδηση των ιαπώνων (εν μέρει χάρη στον χαριτωμένο σκύλο "Οτόοσαν" που πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις της) και αφετέρου ο κορεατικής καταγωγής πρόεδρός της και δεύτερος πιο πλούσιος άνθρωπος στην Ιαπωνία, Σον Μασαγιόσι είναι ο ξένος που όλοι χαίρονται να μισούν.
Η ίδια η είδηση: η συμφωνία εξαγοράς της Sprint, της τρίτης αμερικανικής εταιρείας κινητής με 55 εκατομμύρια συνδρομητές, πρόκειται να ανακοινωθεί επίσημα αύριο, 10 Ιουλίου καθώς η ιαπωνική εταιρεία πήρε τελικά την επίσημη έγκριση της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών. Η εξαγορά, η οποία συζητιέται επί σχεδόν ένα χρόνο και η οποία πέρασε από διάφορες φάσεις (όταν τον Απρίλιο μπήκε στο παιχνίδι και η εταιρεία δορυφορικών μεταδόσεων Dish) θα κοστίσει στη Softbank 21,6 δις δολάρια αλλά θα της χαρίσει έναν ορίζοντα που οι περισσότερες ιαπωνικές εταιρείες τεχνολογίας απλώς ονειρεύονται.
Σχόλια