«Μη βιάζεστε, προς το παρόν δεν έχουμε εισπράξει ούτε ένα δολάριο» είχε σπεύσει να σημειώσει ο Ben Silbermann, διευθύνων σύμβουλος του Pinterest, όταν το Σεπτέμβριο έγινε γνωστό ότι το συγκεκριμένο social network θα ξεκινούσε να παίζει διαφημίσεις. Εδώ και μερικές ώρες λοιπόν έχει ξεκινήσει η πιλοτική εμφάνιση των διαφημίσεων στο Pinterest, με τη μορφή Promoted Pins, δίνοντάς μας μια εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο τα brands θα προσπαθήσουν να τραβήξουν την προσοχή μας. H έναρξη της πιλοτικής φάσης έγινε γνωστή μέσα από σχετικό post του κ. Silberman στο blog του Pinterest.
Οι διαφημίσεις, όπως μπορούμε να δούμε από τη σχετική εικόνα είναι απόλυτα αφομοιωμένες στο περιβάλλον του Pinterest, με τη μόνη διαφορά ότι μέσω μιας ειδικής σήμανσης στο κάτω μέρος της φωτογραφίας, μπορούν να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες στο χρήστη.
Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στις αναζητήσεις των χρηστών και στις επιμέρους κατηγορίες που περιλαμβάνει το Pinterest και αποτελούν βεβαίως το μοναδικό μέσο του για να δικαιώσει την αποτίμησή του, η οποία βάση των επενδύσεων έχει αγγίξει τα 2,5 δισ. δολάρια.
Σχόλια