Ότι η Μαρίσα Μάγερ θεωρείται εκ των "ροκ σταρ" της αγοράς τεχνολογίας είναι λίγο-πολύ γνωστό από τότε που ανέλαβε τα ηνία της Yahoo! Και παρότι η λάμψη της παραμένει αμείωτη, έχοντας περάσει το ορόσημο του ενός έτους στην κεφαλή της ιστορικής εταιρείας, αρκετοί σχολιαστές και παράγοντες της αγοράς αρχίζουν να διερωτώνται πότε η στρατηγική της θα αρχίσει να δείχνει απτά αποτελέσματα -η άνοδος της μετοχής της Yahoo! μάλλον αποδίδεται σε εξωγενείς παράγοντες και όχι σε δράσεις που δείχνουν άμεση αναβάθμιση της εταιρείας στη συνείδηση των χρηστών.
Σύμφωνα με μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση που δημοσίευσε εχθές το Reuters πάντως, το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεταξύ Yahoo! και χρηστών όσο μεταξύ της εταιρείας και της αγοράς διαφήμισης: καθώς η αγορά της τεχνολογίας μετράει πλέον τα πάντα με όρους μεριδίου στη διαφημιστική δαπάνη, η απόφαση της κ. Μάγερ να κοιτάζει πρώτα τους χρήστες και μετά τους διαφημιστές μάλλον ευθύνεται για τις όποιες αμφιβολίες.
Σχόλια