Μια απροσδόκητη παράπλευρη ωφέλεια φαίνεται ότι θα έχει ο «πόλεμος» μεταξύ BSkyB και BT γύρω από τις online μεταδόσεις ποδοσφαίρου: στη δωρεάν προσφορά αγώνων της Premier League που άρχισε το περασμένο καλοκαίρι ο τηλεπικοινωνιακός γίγαντας της Βρετανίας, ο κύριος πάροχος τηλεόρασης επί πληρωμή της χώρας απαντάει με κλιπάκια του Champions League σε πραγματικό χρόνο μέσω social networks και δη μέσω Twitter.
Η υπηρεσία/προσφορά δοκιμάστηκε ήδη και, σύμφωνα με δημοσιεύματα κατέγραψε 570.000 θεάσεις σε 12 ώρες, ενώ περισσότερα από 6.000 βίντεο έγιναν share στα SNS φτάνοντας σε περισσότερους από 7 εκατομμύρια χρήστες. Αυτό που διακυβεύεται για την BSkyB είναι η υπηρεσία της NOW TV, ένα πρόγραμμα περιστασιακής, 24ωρης πρόσβασης στο (αθλητικό και όχι μόνο) περιεχόμενό της ενώ η Twitter, ο παράπλευρα ωφελούμενος που αναφέραμε παραπάνω, θα σημειώσει μια ακόμα επιτυχία στον κόσμο που εποφθαλμιά, αυτόν των παραδοσιακών ΜΜΕ και της διαφήμισης, που σίγουρα θα εξαργυρωθεί και με το παραπάνω στη Γουόλ Στριτ.
Σχόλια