Πριν από μερικά χρόνια όταν οι άνθρωποι του YouTube ένιωθαν την ανάγκη για να εμπλουτίσουν με επαγγελματικό περιεχόμενο προσέγγισαν τα τηλεοπτικά δίκτυα και τα στούντιο παραγωγής με ευνοϊκούς όρους στον τρόπο με τον οποίο θα μοιράζονταν τα έσοδα που θα προέρχονταν από τη διαφήμιση (70-30). Όροι που ήταν σαφώς καλύτεροι από εκείνους που ισχύουν για τους απλούς χρήστες και τους ερασιτεχνικά βίντεο στο YouTube.
Καθώς βαδίζουμε χρονικά στην ανανέωση των παραπάνω συνεργασιών, το YouTube, σύμφωνα με το adage.com, προσανατολίζεται στην ιδέα της αλλαγής υπέρ του των όρων, ανεβάζοντας το δικό του μερίδιο από τη διαφήμιση στο 45%, με τους παρόχους να λαμβάνουν το υπόλοιπο 55%.
Στην όλη διαδικασία το YouTube έχει πετάξει και ένα τυράκι στους παρόχους περιεχομένου. Το παραπάνω μοίρασμα των εσόδων αφορά τις ελάχιστες τιμές χρέωσης της διαφήμισης που δίνει το YouTube. Εφόσον οι πάροχοι μπορούν να πουλάνε διαφημίσεις σε μεγαλύτερες τιμές το σύνολο των extra εσόδων πάει στους ίδιους.
Σχόλια