Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη για τον τρόπο με τον οποίο εξελίχθηκε το φαινόμενο GoPro έδωσε στην εκπομπή 60 minutes του CBS ο ιδρυτής και εμπνευστής της κάμερας, Nick Woodman.
Μια ιδέα που προήλθε πριν 12 χρόνια από το δικό του πάθος, το surfing, και η GoPro δεμένη στον καρπό των αθλητών ήρθε να προσφέρει σπάνιο οπτικό υλικό, που μέχρι τότε δεν μπορούσε να προσφέρει καμία άλλη κάμερα στον κόσμο. Με μερικές εκατοντάδες δολάρια όποιος είχε στην κατοχή του τη GoPro μπορούσε να καταγράψει υλικό που μόνο κάποια μεγάλη παραγωγή, αξίας πολλών χιλιάδων δολαρίων είχε τη δυνατότητα να προσφέρει.
Σύμφωνα με τον Nick Goodman, η μετεξέλιξη της κάμερας, ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί κυριολεκτικά παντού, προήλθε όταν τοποθέτησε πειραματικά την GoPro σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, κατά τα δικά του μαθήματα οδήγησης. Βλέποντας το υλικό που είχε καταγράψει η κάμερα μετά το τέλος του μαθήματος συνειδητοποίησε ότι η GoPro μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιαδήποτε ανάγκη, ειδικά στο χώρο των extreme sports.
Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Η εταιρεία αυξάνει συνεχώς τα έσοδά της, η προηγούμενη χρονιά έκλεισε με έσοδα άνω των 500 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το 2013 αναμένεται να κλείσει με διπλάσιο τζίρο. Η ίδια η εταιρεία χρησιμοποιεί κορυφαίους αθλητές από το χώρο των extreme sports για το marketing, όμως ταυτόχρονα το σπάνιο υλικό που προσφέρουν κάθε λογής χρήστες από όλο τον κόσμο είναι ένα εργαλείο marketing, ειδικά από τη στιγμή που τα video τους εξελίσσονται σε πολλές περιπτώσεις σε viral μέσα από τα social media.
Στη συνέντευξη του Nick Woodman στο 60 minutes είναι εξαιρετικό και το βίντεο που τη συνοδεύει, το οποίο προέρχεται αποκλειστικά από τις GoPro, με τις λήψεις σε πολλές περιπτώσεις να κόβουν την ανάσα αλλά και να μας κάνουν άμεσα να αντιλαμβανόμαστε ποιοι είναι οι λόγοι της επιτυχίας της.
Σχόλια