Δεν έχει κλείσει ούτε μια δεκαετία όμως κατάφερε να δημιουργήσει ένα από τα διασημότερα λογότυπα του Δικτύου -καθώς το ίδιο δεν έχει δικό του λογότυπο πέρα από το όνομά του και, ίσως, το αρχικό του "f", ο αντίχειρας-σύμβολο του "like" ταυτίστηκε με το Μεγάλο Μπλε Social Network περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Και είναι πολύ περίεργο να γράφουμε τη νεκρολογία του τόσο νωρίς όμως από ό,τι λέει η ίδια η εταιρεία στο blog της για τους developers, η απόφαση να αντικατασταθούν τα κουμπιά "like" και "share" είναι ειλημμένη. Mάλιστα οι πιο προσεκτικοί ίσως έχουν δει τις καινούριες εκδόσεις τους σε sites όπως το Huffington Post, το techrunch ή το
Wired.
Σύμφωνα με την εκδοχή που κυκλοφορεί ευρέως, η αλλαγή σχετίζεται με την καλύτερη απόδοση των εικονιδίων σε οθόνες υψηλής ευκρίνειας ή στις πολύ μικρές οθόνες των κινητών, όμως διερωτάται κανείς αν πρόκειται περισσότερο για μια στροφή προς ένα πιο σοβαροφανές προφίλ.
Σχόλια