Δεν πάει ούτε μια εβδομάδα που γράφαμε για το Dropbox και για την απόπειρά του να αλώσει ακόμα περισσότερα οχυρά του χώρου των επιχειρήσεων -και εχθές, μάθαμε έναν ακόμα λόγο πέραν των προφανών για τον οποίο η εταιρία πίσω από το δημοφιλές cloud προσθέτει υπηρεσίες. H εταιρεία αναζητά κάποιον που θα επενδύσει σ' αυτή 250 εκατομμύρια δολάρια, αναζήτηση που αν φέρει αποτελέσματα θα φέρει την αξία της στα 8 δις δολάρια.
Πολλά; Η λογική απάντηση θα ήταν "ναι", όμως σε μια εποχή που η Twitter θεωρείται επίσημα πλέον εταιρεία των 20 δις και η Pinterest των 4, αμφότερες άνευ σαφών σχεδίων σχετικά με το πώς θα βγάλουν χρήματα, γιατί μια εταιρεία που -αν μη τι άλλο- δραστηριοποιείται σε κάτι πιο χειροπιαστό και έχει σαφή μοντέλα εσόδων να μην προσδοκά τη δική της θέση στον ήλιο και στα χαρτοφυλάκια των επενδυτών;
Ίσως στο τέλος της ημέρας μάλιστα, να αποδειχθεί και πολύ υγιέστερη...
Σχόλια