Στη δοκιμαστική λειτουργία της διαφημιστικής πλατφόρμας του Foursquare στην Ελλάδα προχώρησε η avakon+ σε συνεργασία με τη Media Markt και το ευρύ δίκτυο καταστημάτων λιανικής της εταιρείας.
Η εν λόγω πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα σε marketers να προβάλουν το μήνυμά τους στην κεντρική οθόνη του foursquare, πριν ο χρήστης κάνει check in στο σημείο ενδιαφέροντος.
Η ενέργεια που έγινε από την avakon+ και τη Media Markt, πραγματοποιήθηκε κατά τις δύο τελευταίες εβδομάδες του Οκτωβρίου, προβάλλοντας προϊοντικές προσφορές καθώς και την προωθητική ενέργεια που έτρεχε στα καταστήματά της εταιρείας τον ίδιο μήνα. Το σχετικό δελτίο Τύπου της avakon+ κάνει λόγο ότι το action rate της ενέργειας ανήλθε στο 5.94% επί του συνόλου των εμφανίσεων.
Σχόλια