Η διαφήμιση που θα δεις παρακάτω δεν έχει κάποιο γνωστό πρωταγωνιστή. Έχει τοποθετηθεί μόλις σε ένα σημείο στο Λονδίνο και σύντομα σε ακόμα ένα. Είναι outdoor αλλά προφανώς συνδυάζει στον μέγιστο βαθμό την τεχνολογία τις δυνατότητες που αυτή προσφέρει σήμερα και την ταχύτητα διάδοσης της πληροφορίας που προσφέρει. Το αποτέλεσμα πραγματικά μαγικό και σίγουρα «απογειώνει» το όνομα της British Airways που την υλοποίησε.
Μερικά στοιχεία που συλλέξαμε από την αναφορά της ίδιας της British Airways στη νέα αυτή καμπάνια με ονομασία #lookup, από το site της εταιρείας.
Το billboard της British Airways «ζωντανεύει» ακριβώς τη στιγμή που ξεκινούν οι πτήσεις της από το αεροδρόμιο Χίθροου στο Λονδίνο. Μάλιστα, στο billboard εμφανίζεται ο πραγματικός αριθμός πτήσης του αεροπλάνου της που είναι στον... αέρα.
Το πρώτο billboard έχει τοποθετηθεί σε περιοχή κοντά στο αεροδρόμιο, όπως μπορείς να δεις στον χάρτη. Σύμφωνα με την British Airways, θα τοποθετηθεί σύντομα ένα ακόμα billboard με τη συγκεκριμένη καμπάνια σε ένα από τα πλέον κεντρικά σημεία του Λονδίνου, το Piccadilly Circus.
Τέλος, αντικείμενο της καμπάνιας είναι να κάνει γνωστές τις μειωμένες τιμές των εισιτηρίων της εταιρείας. Με ένα όμως τόσο εξαιρετικό αποτέλεσμα, προσφέρει σίγουρα πολύ περισσότερα.
Σχόλια