Από την ερχόμενη Πέμπτη οι χρήστες του Facebook θα ξεκινήσουν να βλέπουν βιντεο-διαφημίσεις στο news feed, σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της Wall Street Journal, μια κίνηση που το μεγάλο μπλε δίκτυο υπολογίζει ότι θα το βάλει δυναμικά στο παιχνίδι της τηλεοπτικής διαφήμισης με τζίρο 66 δισ. δολαρίων μόνο στις ΗΠΑ.
Η ανακοίνωση από το Facebook, σύμφωνα με το δημοσίευμα, αναμένεται να γίνει σήμερα, ενώ μία από τις πρώτες διαφημίσεις που θα τρέξουν στο δίκτυο αναμένεται να είναι το trailer της νέας ταινίας Divergent, με την Kate Winslet.
Η είσοδος των βιντεο-διαφημίσεων στο Facebook που θα παίζουν αυτόματα στο news feed των χρηστών (χωρίς δηλαδή να χρειάζεται το «κλικ» των χρηστών) αναμενόταν ήδη από το προηγούμενο καλοκαίρι, όμως για διάφορους λόγους, που δεν έχουν γίνει γνωστοί, προτιμήθηκε το λανσάρισμα να γίνει αυτήν την εποχή.
Σχεδόν ταυτόχρονα με το παραπάνω δημοσίευμα, εντοπίσαμε και μια... διαρροή από το site wearesocialmedia.com, παρουσίασης του Facebook, που απευθύνεται σε ενδεχόμενους πελάτες του δικτύου για να τους πείσει ότι τα χρήματά θα ξοδευτούν πιο αποτελεσματικά σε βιντεο-διαφημίσεις στο δίκτυο από την τηλεόραση. Διαρροή που μάλλον μόνο τυχαία δεν είναι η χρονική στιγμή της.
Σχόλια