Υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στη Λατινική Αμερική επιδιώκει η InternetQ, μία ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του mobile marketing και της ψηφιακής ψυχαγωγίας και διαφήμισης, με την εξαγορά της Interacel.
H τελευταία χαρακτηρίζεται ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στη Λατινική Αμερική, η οποία έχει μία σειρά από στρατηγικές συμφωνίες συνεργασίας με μεγάλους ομίλους μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στη συγκεκριμένη περιοχή. Η Interacel είχε το 2012 έσοδα 5,18 εκατ. δολαρίων και έχει μηδενικό δανεισμό, ενώ δραστηριοποιείται σε 11 χώρες (Αργεντική, Βολιβία, Χιλή, Εκουαδόρ, Παραγουάη, Περού, Κόστα Ρίκα, Δομηνικανική Δημοκρατία, Γουατεμάλα, Ονδούρα και Νικαράγουα).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της InternetQ, η οποία είναι εισηγμένη στο ΑΙΜ του Λονδίνου, η κίνηση αυτή θα της επιτρέψει να προωθήσει στις αγορές της Λατινικής Αμερικής την μουσική υπηρεσία Akazoo και το πακέτο υπηρεσιών έξυπνης διαφήμισης Minimob. Επιπλέον, στα πλάνα είναι η αξιοποίηση των ευκαιριών στο χώρο του mobile marketing που παρουσιάζει η περιοχή.
Σχόλια