"Ανίερες συμφωνίες" ή "το τέλος του ρομαντισμού" -είναι σχεδόν βέβαιο ότι τις επόμενες μέρες πρόκειται να διαβάσουμε αρκετές παραλλαγές του παραπάνω θέματος καθώς ο αντιπρόεδρος υπηρεσιών περιεχομένου της Mozilla, Ντάρεν Χέρμαν ανακοίνωσε στο επίσημο blog της εταιρείας ότι ο browser που για πολλούς θεωρείται ο απόγονος των θρυλικών Mosaic και Netscape των πρώτων ημερών του web πρόκειται να αρχίσει να σερβίρει διαφημίσεις.
Το σχετικό πρόγραμμα θα ονομάζεται "Directory Tiles" και θα απευθύνεται σε όσους χρησιμοποιούν τον Firefox για πρώτη φορά: ανοίγοντας ένα καινούριο tab, θα βλέπουν εκεί προτάσεις από "content providers" τους οποίους η εταιρεία προς το παρόν αναζητά (και πιθανότατα θα βρει). Και παρότι ο κ. Χέρμαν ντύνει την ανακοίνωση με τους γνωστούς μαρκετινίστικους εξωραϊσμούς χρησιμοποιώντας τον\ απίθανο τίτλο "Publisher Transformation with Users at the Center", το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: "Ο Chrome μας έχει γονατίσει και χρειαζόμαστε επειγόντως βοήθεια!"
Το ερώτημα είναι αν οι χρήστες θα το δουν έτσι...
Σχόλια