Μετά τις σελίδες των χρηστών και οι σελίδες που έχουν δημιουργήσει τα brands (Facebook Pages) θα υιοθετήσουν τη μονόστηλη εμφάνιση των posts που ανεβάζουν. H ανακοίνωση για τις αλλαγές έγινε χθες από το μεγάλο μπλε δίκτυο, και με αυτόν τον τρόπο το Facebook ενοποιεί σε μεγάλο βαθμό το layout του timeline των χρηστών και των σελίδων των εταιρειών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση αλλά και τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσίευσε το Facebook, η αριστερή στήλη, όπως και στις σελίδες των χρηστών, περιλαμβάνει πληροφορίες για την εκάστοτε Facebook page, με φωτογραφίες, video, followers στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.
Αντίστοιχα, στην κορυφή της κάθε σελίδας μαζί με το cover photo εμφανίζονται πλέον όλες οι επιλογές πλοήγησης, ρυθμίσεων και ειδοποιήσεων για τους διαχειριστές της.
Το timeline των posts των Facebook Pages υιοθετεί μονόστηλη μορφή, κάνοντας πιο εύκολη την πλοήγηση από τους χρήστες.
Στη δεξιά στήλη πλέον εμφανίζονται μόνο πληροφορίες της σελίδας, όπως φωτογραφίες, video, followers, στοιχεία επικοινωνίας κ.α.
Στην κορυφή πλέον εμφανίζονται, εκτός της φωτογραφίες εξωφύλλου, μόνο τα εργαλεία διαχείρισης για τους υπεύθυνους των σελίδων.
Σχόλια