Λέγαμε προ ημερών ότι για να δέσει ακόμα περισσότερο τον τοπικό πληθυσμό στο σύστημα μηνυμάτων της, η Blackberry σχεδίασε μια ειδική συσκευή για την Ινδονησία την οποία μάλιστα ονόμασε και "Jakarta".
Αυτό που έρχεται να συμπληρώσει σήμερα όμως το Reuters είναι ότι οι Κορεάτες δεν έχουν καμία διάθεση να αφήσουν τους Καναδούς (ή τους Αμερικανούς -λέγε με Facebook/WhatsApp) να μονοπωλήσουν μια αγορά που θεωρείται η πιο ανταγωνιστική στο χώρο του messaging (240 εκατομμύρια κάτοικοι, μόλις 20% διείσδυση των smartphones και περισσότεροι χρήστες Twitter/πόλη, γαρ). Και έτσι, Kakao, Line και Samsung, ξεκίνησαν μια ιδιότυπη συμμαχία με στόχο οι Ινδονήσιοι να παραμείνουν... Ασιάτες. Απ' ό,τι φαίνεται δε, τα νούμερά τους δεν πάνε κι άσχημα: η Kakao είναι στα 16 εκατομμύρια χρήστες και η Line στα 20 -αν και τα νούμερα της Blackberry είναι ασαφή, τα στοιχεία λένε ότι από το 43% της αγοράς που είχε το 2011, σήμερα έχει πέσει στο 14.
Σχόλια