Καθώς άνθρωποι και συσκευές συνδέονται όλο και περισσότερο, ο χαρακτήρας της βιομηχανίας των ψηφιακών παιχνιδιών, όπως και πολλών ακόμα, μεταβάλλεται, με τις αλλαγές που συντελούνται στον κλάδο να είναι ιστορικές. Αυτό αποδεικνύει και η νέα έκθεση του Ericsson Consumer Lab με τίτλο «Νέοι Τρόποι που Παίζονται τα Παιχνίδια», η οποία αναδεικνύει την κοινωνική αποδοχή ως μέρος της σύγχρονης κουλτούρας αλλά και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για στοιχεία όπως η εμβάθυνση και η κοινωνικοποίηση.
Ως αποτέλεσμα, η ανάγκη για καλή και αξιόπιστη σύνδεση στο Internet αποκτά μεγαλύτερη σημασία για τους καταναλωτές, ώστε να διαθέτουν περισσότερες επιλογές, όπως το παιχνίδι με άλλους παίκτες, ενώ κάθε διακοπή της εμπειρίας παιχνιδιού αποτελεί σημαντική πηγή ενόχλησης.
Η έρευνα βασίστηκε σε συνεντεύξεις μέσω διαδικτύου με 60 παίκτες (20 από κάθε χώρα) από τις ΗΠΑ, τη Νότια Κορέα και τη Βραζιλία, συμπλήρωση 8000 διαδικτυακών ερωτηματολογίων στις ίδιες χώρες (Ericsson ConsumerLab, Analytical Platform 2013) και 13 συνεντεύξεις με ειδικούς της αγοράς και ακαδημαϊκούς.
Ανάμεσα στα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας ξεχωρίζουν:
- Το προφίλ των παικτών αλλάζει. Η έρευνα έδειξε ότι το 85 τοις εκατό των ερωτηθέντων στη Νότια Κορέα, το 75 τοις εκατό στις ΗΠΑ και το 53 τοις εκατό στη Βραζιλία παίζουν παιχνίδια σε υπολογιστές, κονσόλες και κινητές συσκευές (Ericsson ConsumerLab 2013, Analytical Platform 2013, ηλικίες 16-59). Γυναίκες και άνδρες συμμετέχουν εξίσου στη χρήση παιχνιδιών, με μια μικρή απόκλιση να παρουσιάζεται στη Βραζιλία, όπου οι άντρες παίκτες είναι περισσότεροι. To 50 τοις εκατό των παικτών στις ΗΠΑ είναι άνω των 34 ετών, ενώ στη Νότια Κορέα το 50 τοις εκατό είναι άνω των 40. Στη Βραζιλία περίπου το 60 τοις εκατό των παικτών είναι κάτω των 30 ετών.
- Σε ό,τι αφορά τα παιχνίδια, το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της ποιότητας σύνδεσης είναι μάλλον η σταθερότητα και η αξιοπιστία παρά η ταχύτητα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των παικτών είναι οι διακοπές στην εμπειρία του παιχνιδιού.
- Καθώς τα παιχνίδια γίνονται όλο και πιο διαδεδομένα, οι καταναλωτές εξοικειώνονται με τα χαρακτηριστικά τους. Αυτό θα συμβάλλει στην επέκταση της κουλτούρας των παιχνιδιών και σε άλλους τομείς, όπως η εκπαίδευση και η προσωπική ανάπτυξη.
Σχόλια