Έτοιμη να ξεκινήσει στις αρχές Μαϊου τη λειτουργία ενός κέντρου υποστήριξης, στο οποίο θα απασχολούνται αρχικά 60 άτομα είναι –σύμφωνα με πληροφορίες- η Hewlett Packard. Το συγκεκριμένο call center θα υποστηρίζει συνεργάτες της ΗΡ στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, τουλάχιστον στην αρχική φάση, ενώ τα πλάνα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, είναι ο αριθμός των εργαζομένων να αυξηθεί σε 100 σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ αν τα αποτελέσματα είναι τα αναμενόμενα είναι πολύ πιθανό να υπάρξει περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινουν δυναμικού. Η νέα επένδυση, που έρχεται σε συνέχεια της συνεργασίας της με την Cosco (για τη χρήση του λιμανιού του Πειραιά, ως διαμετακομιστικό σταθμό των προϊόντων της), αναμένεται να δημιουργηθεί σε συνεργασία με την εταιρεία Teleperformance, η οποία αξίζει να επισημανθεί ότι έχει ανακοινώσει μία ακόμη αντίστοιχη ενέργεια με την Microsoft.
Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι το παράδειγμα της HP με την Cosco ακολουθούν πολλές ακόμη εταιρείες. Οι κινεζικές ΖΤΕ και Huawei, όπως έχει γραφτεί πολλές φορές, έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ επαφές και δοκιμαστικές διαδρομές έχουν ήδη ξεκινήσει και άλλοι κολοσσοί των ψηφιακών τεχνολογιών όπως η Sony (στην οποία αναφερθήκαμε προχθές) και οι αμερικανικές Dell και Cisco.
Σχόλια